22 september 2011

Een potje....

Dat maken de politici er momenteel van, naar mijn mening. Het zou tijdens de Algemene Beschouwingen moeten gaan over de miljoenennota, over de bezuinigingen die met name de mensen treffen die het niet kunnen missen, over Griekenland en de schuldencrisis. Maar ze komen niet verder dan elkaar uitschelden voor 'de grote gedoger' en 'kleuter' en de minister-president en die rare PVV-er Wilders blijven steken op het niveau van 'doe normaal man', 'nee, doe jij normaal man'.
Manmanman...... en dat zijn de leiders van ons land - die moeten ons uit de crisis slepen, mannen en vrouwen van stavast, met visie, met beleid.....
Wil je het zelf terugzien? Klik hier (maar zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb).

Ik word er gewoon stil van; ik heb de kamerleden zelden tot zo'n laag niveau zien zinken. Er moet heel veel veranderen willen ze mijn respect weer verdienen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten