3 oktober 2013

Nieuwe agenda voor het nieuwe jaar

Tja, een papieren agenda. Ik zat er net over te lezen op een ander blog. Is dat nog wel handig en/of nodig, zo'n papieren ding in je tas? We hebben toch de smartfoon waar eentje op zit? En op de computer zit er ook altijd eentje. Maar ik miste het geblader en terug kijken te veel. Daarom koop ik toch elk jaar weer een papieren exemplaar en heb er ook voor 2014 weer eentje aangeschaft. En sinds ik er eentje een keer cadeau heb gekregen is er voor mij als boekengek natuurlijk slechts 1 die in aanmerking komt: juist; die van Book by Book van uitgever Bekking & Blitz. Ik heb dit jaar voor deze versie gekozen:







Ben er blij mee! Kan ik weer een jaar genieten :-). Heb jij nog een papieren agenda of hou je je afspraken online bij?


 





 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten