28 augustus 2013

Dubbeltjes en kwartjes werk.....

Via het klikken van e-mails en het meewerken aan online marktonderzoeken schraap ik her en der wat (klein)geld bij elkaar voor....., ja voor wat eigenijk? Meestal gebruikte ik het om boeken van te kopen, maar dat schiet niet echt op natuurlijk. En boeken koop ik toch wel :-).
Dus heb ik besloten om eens bij te houden hoeveel het nu eigenlijk is en het te sparen voor een specifiek doel. In dit geval: de kosten voor een workshop TaiChi! Het is heerlijk om een heel weekend te oefenen en les te krijgen, maar het kost wel wat: € 150 pp. Leuk doel dus om, al is het maar 1x per jaar, 'gratis' naar zo'n workshop te kunnen (ze worden meestal zo'n 2 à 3 keer per jaar gehouden).

De eerste 10 euro is al binnen, die heb ik deze maand uit laten betalen door Euroclix. Op naar de overige 140!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten