26 maart 2017

Recensies

In een jaar lees ik redelijk veel boeken als recensie-exemplaar of als een blogboek voor NotJustAnyBook of als leesclubboek. In dit blog houd ik een jaar lang bij welke boeken dat zijn - dan heb ik aan het eind ook voor mezelf een overzicht hoeveel recensieboeken ik eigenlijk lees.
Zodra ik in een recensie/blog/leesclub boek begin, zet ik hem hier neer. Wanneer de recensie is geplaatst, link ik de titel daar naar door.

01. Good me, bad me - Ali Land (leesclubboek Hebban)
02. IJskoud - Het Instituut - Lineke Breukel (recensieboek Hebban)
03. Trots en Vooroordeel - Jane Austen (leesclubboek Hebban)
04. Dagboek uit de rivier - Frederik Baas (buzzboek Hebban)
05. Dode hoek - Ingrid Mulder (recensieboek Hebban)
06. De juiste man - Max van Olden (leesclubboek Hebban)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten