15 februari 2012

Tupla Mourits overgestapt naar uitgeverij VerbumCrime

Afgelopen zaterdag heb ik tijdens de boekpresentatie van Tweestrijd van Linda Jansma (toevallig?)kennisgemaakt met het schrijversduo Tupla Mourits. Gezellig mee gebabbeld en beloofd dat ik binnenkort hun boek Speeddate die al enige tijd bij mij in de boekenkast staat, te gaan lezen.
Tijdens het gesprek vertelden ze mij dat ze zijn overgestapt naar uitgeverij VerbumCrime van Ilse Karman! Dat is de uitgever van de geweldige thrillers van o.a. Marelle Boersma en Linda Jansma. Dat belooft wat voor de nieuwe boeken van Tupla Mourits, die trouwens onder een 'nieuwe' naam gaan verschijnen bij VerbumCrime: Tupla M.
Hun eerste boek bij deze uitgever heet Schuld en verschijnt begin mei. Daar ben ik dan erg nieuwsgierig naar!

Meer info: klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten