15 januari 2020

Wow, zomaar een paar jaar later.....

Tja, wat doe je wanneer je ineens weer eens je blog bezoekt? Een aantal jaren geleden ben ik om onduidelijke redenen gestopt met dit blog, maar het gaat toch weer kriebelen. Dus: de stoute schoenen aangetrokken, inloggegevens vernieuwd en we gaan er weer voor!

Een nieuw jaar, nieuwe blogmogelijkheden.
Ik lees nog steeds veel, brei nog steeds veel, sta op markten, coördineer een brei- en haakcafé in het plaatselijke inloophuis, kook af en toe voor kerk en inloophuis, ben instructeur taoist tai chi, recensent voor boekencommunity Hebban, wandel regelmatig. Kortom: ik verveel me zelden.
Ik ga vanaf heden op regelmatige basis weer bijhouden waar ik me zoal mee heb beziggehouden op allerlei gebied. Leuk voor mezelf om terug te lezen en hopelijk leuk voor jou als lezer om inspiratie op te doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten