8 januari 2017

Prina wandelweer vandaag

Ik had al ruim een uur op mijn laptop getuurd omdat ik een voorstel aan het maken ben voor de winkel waar ik voor brei. Patronen bekijken, is het maakbaar, wat gaat het kosten, dat wel, dat niet, etc. Dus was het tijd om er even uit te gaan; een frisse neus halen.
Gisteren was het er door de sneeuw en ijzel niet van gekomen om ook maar 1 stap buiten de deur te zetten (behalve voor de broodnodige boodschappen), daarom was het vandaag dubbel genieten. Praktisch alle sneeuw en ijs was weggesmolten en met een temperatuurtje van ruim 2 graden boven nul was het heerlijk om te wandelen. Ik kreeg het zelfs nog even warm: handschoenen uit en de col wat losser en het zweet van mijn voorhoofd vegen :-).
Richting park Schothorst gelopen en bij de sportvelden richting winkelcentrum. Daar omheen en zo terug naar huis.

Gelopen: 4,3 km.
Totaal gelopen: 15,7 / 1000 km.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten